Sistaseptember

Gokväll. Jag tryckte i mig en hamburgare idag. Nu har jag ångest. Fan, fan, fan. Nya tag i morgon!

Annars så har jag inte gjort så mycket mer idag än att ha powerwalkat på Hunneberg. Det var faktiskt skönt att åka upp alldeles själv och rensa tankarna lite. För övrigt så skulle jag egentligen ha fått gjort massor idag men har jag städat lägenheten? Nej. har jag köpt nya skor? Nej. Har jag varit till Systembolaget? Nej. Har jag handlat? Nej. Tur att det ändå finns en dag i morgon också! I morgon kväll har jag nämligen bjudit över mina fina vänner på middag och vin i massor! Det kommer att bli sååå trevligt. Liten födelsedagsmiddag i efterskott. Jag behöver en kväll med flickorna! Mina kära. Synd bara att Felicia ska vara i Turkiet nu den gottegrisen;) Fan vad avundsjuk jag blir. Sol och värme. Jag hoppas att hon njuuuter ordentligt nu!:D Här i Sverige är det bara mörkt tycker jag. Men det har i alla fall varit sol och klart idag!

Min morgon ser ut ungefär såhär:

- (förmiddag) Systembolaget med E.
-(lunch)  Lunch på stan med A.
- (eftermiddag) Shopping +handla ätbart stuff.
- Städa lägenheten +förbereda.
- (kväll) Mina finaste brudar kommer över på middag, vin och party.
- (sen kväll) ev. utgång

Inte så tokig planering ändå?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Psst!
Svar till anonyma och till de som inte har/fyllt i fältet för URL/bloggadress ges på samma inlägg bland kommentarerna. Tack för din kommentar:)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback
RSS 2.0