Perfect sunday

Tja bloggen! Jag och syrran sitter i soffan och kollar på Kaos i båstad, haha! Vi har nyss haft släktkalas här hemma för mig. Eller släkt. Mormor, hennes man och sedan vänner till familjen också. Fick jättefina presenter :D Perfekta flytta hemifrån-grejer också! Kommer att komma till nytta i Oslo sedan! Nu avslöjade jag mig. Jag tänker helt enkelt flytta till Oslo så småning om. Jag letar både lägenhet och jobb för fullt!

Annars så har jag inte gjort så mycket idag. Sov länge och så. Det var skönt! I morgon ska jag och Sandra åka till Vattenpalatset och simma. Det var längesen nu. Ska bli skönt att komma igång med det igen! Så jäkla gött att simma till man är helt färdig och sedan gå och sätta sig i bastun och prata en massa skit! Ska försöka hinna med att shoppa lite på eftermiddagen också. Tänkte köpa de najsiga skorna som jag så gärna vill ha! I alla fall något åt det hållet.

Jag har haft en super söndag!








Jag och systeryster!:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Psst!
Svar till anonyma och till de som inte har/fyllt i fältet för URL/bloggadress ges på samma inlägg bland kommentarerna. Tack för din kommentar:)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback
RSS 2.0