Upp på hästryggen

Åh jag har ont i rumpan!
Nu ikväll så var jag uppe på hästryggen för första gången på väldigt länge. Det var riktigt kul faktiskt! Jag och Johanna red ut en sväng. Eftersom att hon är hästvakt, stallvakt och gårdsvakt medan ägaren är utomlands så hade hon en extra häst att rida så att jag kunde ta hennes fina Jol. Tack snälla Johanna för en trevlig ridtur. Jag tror att det var behövligt.

Annars så har jag spenderat en del av dagen i stan med André. Vi satt och tjatade på Mejeriet (Trollhättans mysigaste café!). Det är verkligen roligt att träffa en vän som man inte har träffat på flera månader! Då har man så mycket kul att prata om. Saker som hänt på sistone o.s.v=)  

Just nu sitter jag och kollar lite annonser. Alltid trevligt!

Vi höres!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Psst!
Svar till anonyma och till de som inte har/fyllt i fältet för URL/bloggadress ges på samma inlägg bland kommentarerna. Tack för din kommentar:)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback
RSS 2.0