Sunny beach 2011

Fasiken vilken bra semester jag hade! Bra hotell, glada människor, 30+ och sol, stranden, fest... Jag vill bara semestra mer! Dock känner jag att jag har blivit lite gammal?? Haha. Känner inte alls samma partysug längre som förr:( Saknar suget haha! Vad hände? Växte jag upp? Mognade jag som bokade utflykter vissa dagar i stället? Hm... Förra året fanns liksom inte annat på kartan än fest och ligga bakfull på stranden! Eller lessnade jag efter min sommar med en stor halt alkohol ute på Malmön? Å andra sidan kan jag väl inte sticka under stolen med att den här resan inte inehöll en hel del fest. Man ska ju leva! Göra sånt som är kul;)

Great utsikt från hotellet va?:)
Tja, vad säger man? Sola och bada i piña colada!!!
Emelie schteeker som vanligt.
Catamaranturen var lätt det bästa jag har gjort! Chilla, sola, njuta,
stanna på havet och snorkla! Underbart! Jag och Empan njööt...
Mojito till lunch är väl inte helt fel!:D
Fler bilder dyker kanske upp senare.
Köss!:*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Psst!
Svar till anonyma och till de som inte har/fyllt i fältet för URL/bloggadress ges på samma inlägg bland kommentarerna. Tack för din kommentar:)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback
RSS 2.0