Tjejkväll

Jag är nyss hemkommen sådär lyckligt lullig och glad efter en kväll på stan i Trollywood. Jag, Felicia, Sandra och Daniella började på Strandgatan med en en drink, därefter vidare till O´learys där vi bokat bord. Middag och vin satt inte fel denna fredagkväll! Vad jag behövde en riktigt trevlig kväll efter en jobbig vecka känslomässigt och psykiskt. Många skratt och galet skvaller blev det. Precis som en riktig tjejmiddag ska innehålla! Efter middagen drog vi vidare till Emma, Trollhättans lilla tillskott när det gäller uteställen. Jag har inte riktigt bestämt mig för vad jag tycker om stället än men det kanske jag har i morgon då jag ska ut igen! Som ni märker så är jag hemma tidigt. Jag kände att i morgon då är det ju riktig brakarutgång så fick änna ta det lite lugnan idag;) Höhö. Idag var en lagom-är-bäst-kväll.

Annars så har jag inte gjort så mycket idag för övrigt. Solen har lyst och det har varit drygt 20+. Underbart! Shoppat lite småsaker som smink och leggings... Tur att man bor nära Överby köpcenter!


Fyllebild  +HEMSKT ljus! Nåja :D
Jag orkar inte med all noja så jag
bjuder på det!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Psst!
Svar till anonyma och till de som inte har/fyllt i fältet för URL/bloggadress ges på samma inlägg bland kommentarerna. Tack för din kommentar:)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback
RSS 2.0