SwimSwim

Tjohoo!
Jag sitter och tittar på tv. Det okända börjar ju snart! Får se om det är nåt bra, jag börjar faktiskt tröttna på alla spökprogramm. Allt är bara likadant hela tiden, lite tråkigt. Jag bor ju själv i en spöklägenhet så jag får väl kanske för väl mycket av det haha;)

Idag skulle jag och Sandra åka och simma vid 11. När vi väl kommer dit så är simhallen stängd! De öppnar tydligen inte försen 2 på måndagar. Vad är det för jäkla tid då? Haha! Men det gjorde inte så jättemycket för istället åkte vi till Överby och shoppade. Jag fick köpt en awesome skjorta och en del smycken!:) Vi åkte tillbaka till Vattenpalatset (mycket trevligare badhus i Vänersborg än i Trollhättan, faktiskt!) vid 2 och simmade och ångbastade. Så himla skönt! Jag älskar verkligen att simma. Det får bannimej bli min nya stora hobby!

Nä nu ska jag kika på Det okända. Det handlar om en hemsökt säng! Lite smått kul faktiskt haha!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Psst!
Svar till anonyma och till de som inte har/fyllt i fältet för URL/bloggadress ges på samma inlägg bland kommentarerna. Tack för din kommentar:)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback
RSS 2.0