Rödvin, rödvin...

Jag har haft världens bästa fredagskväll. Idag bjöd jag mina finaste tjejor på oxfilé i skysås, klyftpotatis, bearnaisesås och mozarellasallad! Huuur goooott blev det inte! Så jävla lyckat. Rödvin till det också såklart!

Vi struntade faktiskt  i utgång och höll oss hemma i stället. Vilket var lika bra det, vi hade ju ändå så sjukt trevligt allihopa:) Mycket skratt kan jag säga!! Nästan så att jag har ont i käkarna.

Så här sitter jag, full och glad. Igen. Men förfasiken vad det är trevligt! I morgon tänker inte jag ställa någon klocka.

Tips på välkomstdrink som är lika god som den är enkel (för oss latmaskar):

Massa is.
Vodka.
Fruktsoda.
Strawberry drinkmix.
Massor med frusna skogsbär. 

Godnatt. Nu ska jag och mina domnade armar sova. Och tack fina flickor för de fina presenterna jag fick idag också!:)))

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Psst!
Svar till anonyma och till de som inte har/fyllt i fältet för URL/bloggadress ges på samma inlägg bland kommentarerna. Tack för din kommentar:)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback
RSS 2.0