Not a teenager

Så, då sitter jag uppe ännu en natt men ska strax bege mig till sängs! Idag var jag som sagt till Oslo med Sandra och Anna. En spännande liten trip hahahaha;) Men vi fick uträttat de ärenden vi skulle och förmodligen så blir det en trip tillbaka till Oslo i nästa vecka! Sjukt trevligt stad måste jag säga och sjukt trevliga och hjälpsamma människor överallt!

Nu är klockan långt över tolv och jag inser att jag längre inte är tonåring. Jaha, då var de små åren över... Börjar det på riktigt nu altså? Blir systemet min nya godisaffär? Måste jag nu betala för alla sjukhusbesök? Antagligen. Nåja, bara att leva vidare I guess? Mitt nya tänk tror jag fungerar. Kör på bara. lev. Gör. Livet rullar vidare. Filmen fortsätter.

Jag har massor att göra den här veckan! Jösses amalia liksom. Men det är kul att det börjar hända lite saker på riktigt.

Ha de, ha de mina vänner!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Psst!
Svar till anonyma och till de som inte har/fyllt i fältet för URL/bloggadress ges på samma inlägg bland kommentarerna. Tack för din kommentar:)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback
RSS 2.0