Mitt nya liv

Igår bestämde jag mig. Aldrig mer Ben&Jerry´s. Aldrig mer skräpmat. Och aldrig mer cola! Och jag ska ut och röra på mig varje dag! That´s it. Jag har aldrig levt så ohälsosamt som den här sommaren tror jag. Helt sinnessjukt. Fatta vad kalorier jag har dragit i mig av allt vin bara? Fyfan! Och all chips? Äckligt! Det känns som att jag har gått upp 15 kg! Haha. Tur att det ändå inte är riktigt så illa. Men ändå! Nä, sallad, vatten och powerwalk!

Hälsa är ju också hur man mår psykiskt. Jag har bestämt mig för att sluta vara arg och bara göra det jag känner för hela tiden. Umgås med de människar jag vill umgås med och spendera mina dagar hur jag själv vill. Jag ska sluta vara så förbannat löjligt snäll mot allt och alla hela tiden. Tänka på mig själv. Jag är trött på människor som är som de idioter dem faktiskt är. Energitjuvar. Jag tänker spendera tid med människor som i stället ger mig positiv energi! Jag ska sluta stressa. Sluta med all hysteri. Mitt liv är bara mitt och ska inte ens påverkas av andra.

Sluta vara beroende av andra och vad andra tycker och tänker! Vill du en sak med ditt liv? Gör det då! Annars lär du ångra det till 100% när du sitter på åldersomshemmet.

Om en stund ska jag åka till stan för en träff med Sandra på Strandgatan. Vi ska diskutera idéer, planer och framtida projekt som vi vill göra! Vi ska gå igenom våra planer för den närmsta tiden. Ytterst spännande! Det är kul med vänner som vill exakt samma sak och som går i samma tankar. Varför inte göra något kul av det och kämpa tillsammans mot samma mål?  Jag är så förväntansfull att jag nästan spricker! Detta är något för mig helt nytt och annorlunda. Och jag tror att jag kommer att lyckas. För jävlar vad jag tror på mig själv i det här läget! Jag tror att 2012 kommer att bli mitt år med stort Å. Jag tror att jag har ett par vänner som har lite samma feeling;)

Vi hörs.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Psst!
Svar till anonyma och till de som inte har/fyllt i fältet för URL/bloggadress ges på samma inlägg bland kommentarerna. Tack för din kommentar:)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback
RSS 2.0