Melbakväll

Åh! Jag är vaken mitt i natten! Vad ovanligt! Och har jag fått gjort något viktigt idag? Svar -kanske. Men inte något så viktigt som att fixa viktiga papper och kämpa lite för min framtid! Fan också. Den där självdisciplinen. Den finns liksom inte där hos mig. Jag är född utan. Synd för mig liksom! Men jag SKA lyckas till slut haha! Vilken tur att jag inte går i skolan:-) Hade aldrig gått bra för mig. Det har liksom aldrig gått något vidare för mig heller. Jag har inga direkta planer på att återvända dit ändå. Fysjutton. Jag har aldrig varit kompis med skolan. Jag klarar mig finfint i alla fall! Allt i livet är inte högklassig utbildning. Tro mig. Det beror på vad man vill få ut av sitt liv i och för sig.

I stället har jag planer på att bara dra! Skaffa mig ett helt nytt, spännande liv och hitta min lilla plats någonstans i världen. Men för att komma dit så måste man kämpa såklart. Och det är där som min nuvarande plan och mitt lilla mål kommer in i bilden. Det jag håller på att planera för fullt och det jag håller på att jobba på nu.
 

Nu ikväll så har Emelie varit här och chillat i min soffa. Vi har gjort melba (glass, massor av frukt, grädde och såser!!) och kikat på Bonde söker fru. Mit hatprogramm egentligen. Men Emelie ska ju hoppträna för den där jäkla hästbonden i morgon så jag var ju liksom tvungen att checka in vem han var! Det var i alla fall ytterst trevligt att ha henne här och snacka lite skit:-) Hon är förjävla go den där tjejen!


Foto: Anna Lindström (Hoppas jag fick sno den här!)
Jag och Empan i Bulgarien då vi är som lyckligast - med
varsinn drink i handen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Psst!
Svar till anonyma och till de som inte har/fyllt i fältet för URL/bloggadress ges på samma inlägg bland kommentarerna. Tack för din kommentar:)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback
RSS 2.0