Mån 12/9

Altså shit vad stressad jag känner mig. Jag har så mycket som snurrar runt i mitt huvud. Någon som har något bra tips på hur jag kan få mitt liv mer strukturerat och på hur jag kan bli mer självdisciplinerad? Åh. Men det är mycket spännande på gång i mitt liv också! Jag är helt säker på att detta mycket väl kan vara en ny början för resten av mitt liv! Jag är så förväntansfull att jag nästan spricker.

Idag hade jag ett lunchmöte med Sandra och Anna för att diskutera och gå igenom hösten. Det här kommer att bli så bra!

Åh jag är så trött att jag inte klarar av att tänka och skriva mer. Jag har inte sovit på 3 HELA nätter! Sjukliga sömnproblem. Det är så sjukt jobbigt för mig. Jag hoppas på att det kan vända snart. Annars lär jag svimma.

Kommentarer
Postat av: Såndraa

Det kommer bli supermegafantastisktgrymtsjukt bra!!!

2011-09-13 @ 13:09:34
Postat av: Sabrine - Krulltottsflickan

Sv: Såklaaaart :D:D

2011-09-15 @ 02:01:54

Kommentera inlägget här:

Psst!
Svar till anonyma och till de som inte har/fyllt i fältet för URL/bloggadress ges på samma inlägg bland kommentarerna. Tack för din kommentar:)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback
RSS 2.0