@ home

Är nu hemma från jobbet och ska hoppa i säng bums. Egentligen är jag hemma för en ganska bra stund sedan men har tvättat bort sminket (dödssynd för huden att sova med smink!) och borstat tänderna. Så alldeles strax ska jag krypa under täcket...
Jobbet gick bra, det var längesen jag jobbade på Ben´s nu. Men det är alltid lika trevligt och jag skulle så gärna vilja utbilda mig till bartender så att jag verkligen blir det på riktigt! Måste ju vara jättekul att kunna precis varenda grej! Nåja. En bartenderutbildning får jag försöka att klämma in längre fram i mitt lilla liv, när det hinns med. Hade egentligen planerat att gå en nu till vintern men i stället så ploppade andra livsplaner fram i huvudet! Men ledsen för det är jag då inte, det kommer att bli grymt.

I morgon ska jag ha släktkalas för att jag fyllde 20 i veckan. Trevligt tycker jag! Ska förhoppningsvis träffa J innan dess också vilket jag hoppas på mest av allt!:) Saknar henne så förbannat mycket.

Nej hörni, sängen kanske?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Psst!
Svar till anonyma och till de som inte har/fyllt i fältet för URL/bloggadress ges på samma inlägg bland kommentarerna. Tack för din kommentar:)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback
RSS 2.0