Fredag i soffan

Hej mina Underbaringar! Såg ni skorna jag ville ha i förra inlägget? Jäklar så snygga! Vill köpa, villa köpa, vill köpa... Ska nog, ska nog, ska nog. Jag kommer att tycka om att strosa runt med dem i stan. Ja överallt faktiskt.

Hur som helst så sitter jag hemma med datorn i knät på en fredagskväll som denna. Lönefredag och allt. Det känns som att hela stan är ute och lever på groggar ikväll! Alla utom jag. I stället sitter jag hemma och kollar på lägenheter och skriver viktiga mail. Detta måste göras. Jag tycker att jag var duktig som skippade utgång i helgen för att sitta hemma och ta tag i mitt liv. Men ska man komma dit man vill så måste man kämpa för inget sker ju av sig självt här i livet!


Åh, i morgon så ska jag vara barnvakt, hundvakt, åka till Sandokan med Natalie och visa henne hur man tömkör alternativt longerar den mycket speciella hästen och så jobba på kvällen. Bartender-Sabrine is back! Fullt upp i morgon, men det gillar jag!

Vi höres mina fina.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Psst!
Svar till anonyma och till de som inte har/fyllt i fältet för URL/bloggadress ges på samma inlägg bland kommentarerna. Tack för din kommentar:)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback
RSS 2.0