Efter regn...

Hej hej sönproblem igen. Jag har inte sovit E N  E N D A blund inatt. Så jag klev upp runt halv 6 imorse och käkade frukost. Lika bäst tänkte jag. Jag fick ett ryck och plockade på mitt rum, bäddade sängen, fixade i ordning lite i köket. Jag nästan dansade in i duschen, körde mamma till jobbet... Jag tänkte att det här ska fanimej bli en great dag! Det pissade ner ute imorse. Nu skiner solen! :) Efter regn kommer solsken, tamigfan!

Nu ska jag börja skriva ett cv. Jag har aldrig någonsin haft ett riktigt cv. Det har alltid gått bra med bara ett personligt brev för min del. Men nu tänkte jag bli ordentlig. Kan liksom vara bra att ha.

Idag ska jag försöka ge mig ut (oavsett väder) och gå en riktigt lång promenad!

Kommentarer
Postat av: Såndraa

men tack va söt rar snäll go och bäst du är! jag vet en som skriver RIKTIGT bra, och det är DU!

2011-09-15 @ 16:59:49
URL: http://sandrapandra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Psst!
Svar till anonyma och till de som inte har/fyllt i fältet för URL/bloggadress ges på samma inlägg bland kommentarerna. Tack för din kommentar:)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback
RSS 2.0