Det söndagsregnar

Från klubb Emmas facebooksida:




Vi kör tåget! Klassikern =)

Hur som helst så sitter jag här i min lilla soffa och lyssnar på regnet. Jag skriver lite personliga brev för jag blev just klar med mitt cv! Sköönt. Senare ikväll så åker jag till mormor och skriver ut allting. Och imorgon bär det av till Oslo med Sandra och Anna:) Det ska bli himla trevligt! Finfint det.
Jag har nyss käkat middag med familjen, pappas berömda kalv(?)gryta, hett och kryddigt! Nu är jag mätt så att jag dör.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Psst!
Svar till anonyma och till de som inte har/fyllt i fältet för URL/bloggadress ges på samma inlägg bland kommentarerna. Tack för din kommentar:)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback
RSS 2.0