B-day

Vilken toppen dag jag har haft! Först åkte jag till min fina mormor för att umgås. Hon bjöd på prinsesstårta och kanelte, mums! Sedan åkte jag hem för att göra mig i ordning då min underbara vän Emelie överraskade mig med en fin present! Jag skulle nämligen få välja restaurang och valfritt från menyn så bjöd hon på det! Sagt och gjort, vi åkte in till stan och åt på Butler´s. Himla god kycklingfilétoast med getost, örtbädd och creme fraishe måste jag säga! Det var trevligt med en romantisk middag som det gifta par jag och Emelie uppfattas som:-) Haha!

Väl hemma igen så hade min familj köpt stans godaste prinsesstårta från Ritz konditori! Missa inte Ritz på hjortmossen (finns inne i centrum också numera) i Trollhättan! Gudars skymning, man är i himmelriket varje gång man tar en tugga från något av deras bakverk!
Så nu sitter jag liksom här och och är proppmätt. Men jag har haft en trevlig födelsedag! På söndag kommer släkt och familjevänner hem för att fira mig, trevligt! Tyvärr tror jag inte att jag hinner fira med mina vänner den närmsta tiden då jag kommer att ha så sjukt mycket att göra :S Tråkigt, men det är kul att ha saker att göra omkring sig också! Jobb och små projekt... Får köra en brakarfest lite längre fram helt enkelt:-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Psst!
Svar till anonyma och till de som inte har/fyllt i fältet för URL/bloggadress ges på samma inlägg bland kommentarerna. Tack för din kommentar:)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback
RSS 2.0