Vamos a la playa

Åh, sitter och lyssna på underbar musik. Tänk att toner kan få oss människor så sjukt lyckliga för stunden. Sitter och peppar mig själv på framtiden!! Jag vill bara nå mitt slutmål. Vill dit, vill dit, vill dit. En dag. Okej då, just nu jobbar jag på att ta mig till Oslo och flytta dit. Men sedan... efter ett år eller två i Oslo. Då tror jag att det bär av. På riktigt. Oavsett om mina blivande resekompanjoner ångrar sig eller ej. Jag har bestämt mig för att bredda mina vingar och se mig om i världen. Tänk er känslan att veta att man ska lämna sin trygghet och ge sig ut i världen. Och inte veta om man kommer tillbaka. Vilken adrenalinkick!

Hur som helst så har jag, mami och systeryster hälsat på Ann-sofie och hennes lilla Thim idag. Det är alltid så sjukt trevligt att umgås med dem. Och jag är inte bakis idag! Helt underbart:-) Thim är han som jag var barnvakt till här om dagen om ni minns? Och deras hund är hunden vi brukar passa. Jag funderar på att ta med mig han till berget och mysa någon dag? Älskar den hunden!






Hihi, Thim fastnade och blev arg och ledsen! Jag var
bara tvungen att föreviga...


Kommentarer
Postat av: Joss

söt vovve :)

2011-10-03 @ 15:42:57
URL: http://starstorm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Psst!
Svar till anonyma och till de som inte har/fyllt i fältet för URL/bloggadress ges på samma inlägg bland kommentarerna. Tack för din kommentar:)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback
RSS 2.0