Kära huvudvärk

Hejsan mina små kex därute!
Min dag har varit ganska förjävlig. Jag vaknade med en obeskrivlig huvudvärk och fick lägga mig igen imorse. Sedan väcktes jag av att telefonen ringde. Då var klockan halv 4 på eftermiddagen. Sinnessjukt! Jag har varit så sjukt trött på sistone men jag anar några anledningar.

Så den här dagen har väl gått till spillo kan man säga. Jag har sovit bort den. Men jag antar att det var vad min kropp behövde? Hur som helst så kommer Det okända på sjuan ikväll, och det får inte missas! Jag älskar att det har börjat igen:D Som ni säkert har läst förut så har jag ett stort intresse för det övernaturliga och olika fenomen.

Nä, nu tänkte jag kika på lite lägenhetsannonser:) Någon som har något tips på lägenheter/rum i Oslo? Kommentera! Jag och två vänner söker. På tal om det så damp det in tre mail från tre företag i Oslo idag. Roligt!


Kommentarer
Postat av: Mimmmmí

hej igen och tack så mycket! :D Såklart du ska ut och resa! Bland de bästa jag har gjort. Vart någonstans vill du åka?

2011-10-04 @ 00:26:02
URL: http://larsdotter.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Psst!
Svar till anonyma och till de som inte har/fyllt i fältet för URL/bloggadress ges på samma inlägg bland kommentarerna. Tack för din kommentar:)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback
RSS 2.0