Vad är detta för fjortis?

Tidsinställt.
Hahahaha jag dör! Som ni vet så älskar ju jag att bläddra igenom gamla bilder. Jag hittade den här bilden från när jag och Alexandra gick i nian! Tänk vad längesen. I juni ska jag btw på dop för Alexandras lilla dotter Isabella. Idag är hon mamma, kul va?:):)
Men herregud, varför var man i behov av att knäppa alla dessa fjortisbilder? Vad gör jag? Jag bjussar på den här...



Jag kanske borde starta en liten tradition här på bloggen med att bjuda på
en old pic en gång i veckan eller något? Kul ju!:) "Veckans old pic", haha!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Psst!
Svar till anonyma och till de som inte har/fyllt i fältet för URL/bloggadress ges på samma inlägg bland kommentarerna. Tack för din kommentar:)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback
RSS 2.0