Still

Vad söta ni är som fortsätter att besöka min blogg varje dag trots pausen! :)
Men jag kan allvarlgit talat inte hålla mig längre, jag vet att jag sa att jag inte skulle komma tillbaka försen bloggen var förnyad och ändrad. Jag har ett stort behov av att skriva av mig. Och det räcker inte med att skriva för mig själv. Jag måste liksom dela med mig på något sätt. Bloggen är bra för mig. Jag hoppas att ni har saknat mig;)

Mitt liv det rullar på. Idag har jag och Emelie umgåtts på stan och käkat lunch på Subway och innan dess gjorde jag halkan. Nu är det banimej inte långt kvar. Jag var ju typ segast i världen med att komma igång med det förbaskade körkortet men skitsamma:)

Och ny design är på g. Lite förändringar på bloggen är också på g. Men ha tålamod med det gråa tråkiga dystra så länge. Sorry:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Psst!
Svar till anonyma och till de som inte har/fyllt i fältet för URL/bloggadress ges på samma inlägg bland kommentarerna. Tack för din kommentar:)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback
RSS 2.0