Sen kväll

God kväll!
Jag har just suttit och pluggat massa körkortsteori. Jag tror att när man blir för trött och börjar läsa samma rad flera gånger i streck, då är det dags att lägga ner för kvällen. Då fastnar det ändå inget i hjärnan. Men jag tror i alla fall att jag har lärt mig några nya saker nu ikväll. Och det är ju bra!

Annars så har jag varit på stan idag. Först resia med Anna och så kikade vi lite i stan, innan jag gjorde lite fler ärenden och svängde in på mammas jobb. Därefter fick det bli en Subwaydejt med Sandra! Jag kommer nog aldrig att tröttna på Subway, såå jäävla gott. Varm tonfiskmacka (självklart sesambröd!) med oliver, vitlöksdressing och lite sallad, det är fint det!;) Skulle jag ha ett jobb inne i stan så skulle jag förmodligen springa på Subway varje dag vid lunch.

Nu ska jag strax gå och lägga mig. Jag har hunnit planera morgonsagens ridlektioner för jobbet också. Gött gött.
Natti natti:*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Psst!
Svar till anonyma och till de som inte har/fyllt i fältet för URL/bloggadress ges på samma inlägg bland kommentarerna. Tack för din kommentar:)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback
RSS 2.0