Resegäng färdigt!

Hej på er! Jag vet att det har varit krångel med min blogg. Inlägg har inte publicerats som de ska o.s.v... Men jag hoppas att allt är fixat nu:) Jag har inte glömt bort bloggen, lovar.
Idag har jag faktiskt inte gjort så mycket, vilket är skönt. Jag har varit i stan med Emelie och betalat vår Sunny beach-resa och bokat in Anna och hennes vän Zandra så att de kan åka med oss. Så nu är vi 4 st söta och partyglada tjejer som åker, kommer bli så great!:D På tal om Sunny beach så har jag fått höra på många håll att det typ är skit att åka dit och att det är alldeles för livat? Visst är det upplivat och är man partysugen så ska man absolut åka dit. Men godmorgon, är det inte inprincip därför man åker till Sunny? Inte bara men mestadels. Partyutbudet är faktiskt fantastiskt. Och älskar man sol, värme och havet också dessutom så är det som gjort för en! En härlig kombination!

Hur som helst så ligger vårat hotell typ stranden med egen strand och solstolar... hur bra liksom? Alldeles nyrenoverat och frächt, låter i alla fall nice! Dock åker jag inte på semester för att spendera all tid på hotellet men att bo bra underlättar ju liksom. Göttigt.

Det här året ska jag dock försöka att inte längta bort hela sommaren till slutet av augusti då jag åker... jag ska njuuuta av varje dag. Kommer att jobba en hel del å andra sidan så jag kanske inte har tid att njuta?:) Nåja det är det värt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Psst!
Svar till anonyma och till de som inte har/fyllt i fältet för URL/bloggadress ges på samma inlägg bland kommentarerna. Tack för din kommentar:)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback
RSS 2.0