Ont i ögat


Jag får sitta med brillor inne för att mina pupiller är vidgade och det
gör ju ont när dem möter ljus:( Jag var ju på ögonmottagningen i morse
och fick drop som vidgade pupillerna så att man skulle kunna fotografera.
Jag hoppas i alla fall att det går över snart när jag ska ta bussen in till stan
för jag har ingen lust att gå med brillorna i regnet? Hur löjligt ser inte det
ut liksom? Haha:) Jag ska träffa Anna i stan så ska vi fixa en sak med
resan, sedan ska jag vidare till farbror doktor(?) innan en fika med Sandra.
Ikväll ska jag plugga och köra. Snart är det dags. :D:D

Köss på er, vi kanske hörs ikväll:*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Psst!
Svar till anonyma och till de som inte har/fyllt i fältet för URL/bloggadress ges på samma inlägg bland kommentarerna. Tack för din kommentar:)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback
RSS 2.0