Jobb

Tjoho! Tänkte skriva en rad här innan jag tar bussen till jobbet. Idag har jag inte gjort så mycket mer än pluggat och varit hos Sandokan. Hovalagaren som skulle komma idag hade brutit handleden så inga nya skor fick han idag. Förhoppningsvis får han skor i morgon i stället:) Väl behövligt! (intresseklubben kan väl anteckna åt er också?:)

Nä, jag ska skynda mig att passa på att plugga lite till innan jobbet. Vilket go jag har nu!


Haha, jag bjuder på en go bild på Alina från förra årets sommarbete!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Psst!
Svar till anonyma och till de som inte har/fyllt i fältet för URL/bloggadress ges på samma inlägg bland kommentarerna. Tack för din kommentar:)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback
RSS 2.0