BLÄ

Nyss hemkommen. Varit ute på ärenden hela eftermiddagen och kvällen... Just nu ska jag försöka ta en Ipren och gå och lägga mig. Har sån jävla mensvärk. Mår piss rent ut sagt. Irriterad som ett bi är jag också. Eller snarare pissarg som en lejonhona. Åh altså, jag orkar bara inte. Att vara född till kvinna är hårt. Stor suck. Jag tycker helt seriöst synd om mig själv. Och inte fan får jag köpa mig en stor påse godis eller chips för det (det brukar hjäkpa för stunden), för jag ska ju gå ner minst fucking jävla 8 kg i sommar! :@ Grrrrrrrrrh......

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Psst!
Svar till anonyma och till de som inte har/fyllt i fältet för URL/bloggadress ges på samma inlägg bland kommentarerna. Tack för din kommentar:)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback
RSS 2.0