Allmänt tjöt

Hejsan på er! Jag är lite arg idag igen. Bäst att låta mig vara.
Tänkte lägga upp en söt bild på Sandokan bara för att. Så går det inte att föra över bilderna från min mobil till min dator????? Sånt händer bara inte mig när jag har pms:@

Idag har jag varit i stan med Anna, pluggat, varit hos tandläkaren och kollat min visdomstand, pussat på Sandokan, kört bil...

Snart är det sommar. Fifan vad skönt. Jag har troligtvis typ 3 jobb i sommar också (jag kanske måste välja bort ett haha), inte helt fel! Jag tänkte jobba röva av mig jag!:):) Lika bra. Jag ska försöka att inte glömma bort att bara njuta av sommaren också. Sena kvällsdopp, grilla, äta glass, powerwalka i stekheta solen så att man svimmar av svett (bara för att jag måste haha), inte äta kolhydrater (också för att jag måste...), bara päsa i solen... Bara vara! Så gott det går;) Jag vill i alla fall aldrig mer i hela mitt liv vara med om en vinter igen!!
Jag har ett så starkt sug att bara ta mitt pick och pack och dra. Långt bort härifrån. Dit där det aldrig snöar. Tänk att bara sticka? Vad skönt. Hmm...
Aja, det är i alla fall tur att jag avslutar min sommar på topp i Bulgarien!

Köss och godnatt. Synd att det inte går att föra över några jävla bilder från min mobil. Ska jag behöva ha med mig en klumpig digitalkamera vart jag än går? Knappast.

Kommentarer
Postat av: Anna

De låter som en riktigt bra sommar:D och jag hoppas du väljer bort rätt jobb:P

Vi får powerwalka mycket i sommar, upp o ner för berget(trappan som ni gick) :D

Vill ha sommmmmmar NU!!!

Pösss på dig!!

2011-05-24 @ 10:12:54
URL: http://maskott.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Psst!
Svar till anonyma och till de som inte har/fyllt i fältet för URL/bloggadress ges på samma inlägg bland kommentarerna. Tack för din kommentar:)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback
RSS 2.0