Sabrine&Emelie-dag

Vilken bra dag jag har haft idag:)
I morse åkte jag och Emelie med hennes häst till Hedmans på sadelprovning. Hon kunde behålla sin sadel fast med en fårskinnspadd under! great, lilla söta Rominta. Därefter (efter att ha lämnat av häst och allt sånt där) så åkte vi hem till henne och chillade en liten stund innan vi käkade pizzalunch i Vänersborg. Efter pizzan åkte vi till Överby och strosade runt lite snabbt innan hon släppte av mig hemma. Nu ska jag försöka planera morgondagen. I morgon bitti blir det till att rida ut en sväng med Anna, hon får låna Sandras Nero:) Trevligt!


Kommentarer
Postat av: Anna

De ska bli trevligt att träffa dig o sandokan/nero igen :) Lääänge sen nu!! Puss ses i morgon

2011-03-15 @ 21:04:50
URL: http://maskott.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Psst!
Svar till anonyma och till de som inte har/fyllt i fältet för URL/bloggadress ges på samma inlägg bland kommentarerna. Tack för din kommentar:)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback
RSS 2.0