Utgång

Såhär tyckte jag om kvällens spontana oplanerade utgång:



Men jag fick i alla fall träffa söta Linda igen, det var hur längesen som helst!
Först var vi hemma hos henne, sedan gick vi till Butler´s  för att sedan gå
vidare till O´learys. Mötte några vänner till Linda, men vi gick snart till natta-
maten för lite pommes. Jag drog hem rätt tidigt. Det var dött i Trollhättan idag.
Usch, nu säger jag det för andra gången: ingen utgång i den här spökstaden
är värt något (okej då det är helgen innan lönehelgen men ändå!) Näe, idag
var det bättre att komma hem lagomt till nattreprisen av Big brother och lite
pepparchips.

Kommentarer
Postat av: Emili

ohh tack sötis! Saknar er!

2011-03-19 @ 13:05:04
URL: http://emilispasovskas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Psst!
Svar till anonyma och till de som inte har/fyllt i fältet för URL/bloggadress ges på samma inlägg bland kommentarerna. Tack för din kommentar:)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback
RSS 2.0