Uppdatering heter det

Jaha, det var ju mycket jag uppdaterade i min blogg. Haha varför har jag aldrig tid? Aja. Idag har jag i alla fall jobbat. Fick dela upp timmarna för att åka på läkarbesök. Så jag åkte och släppte ut hästarna i morse, sedan till sjukhuset, och sedan tillbaka igen för att mocka stallet och rida. Linda hjälpte mig lite med Jollita efter att jag ridit Recio, jag säger bara; jag kommer att ha träningsvärk i magen i morgon även om det bara var en kort stund! Mycket bra. Med hennes fantastiska steg så får man kämpa för att sitta fint på henne i traven när man väl fick henne bra;) (Jesus, tänk de stora stjärnorna! Hoho...) Det är vid sådana här tillfällen man åter igen upptäcker att man förmodligen behöver göra lite situp varje dag...

Igår simmade jag med Sandra igen (vi kanske borde göra det till en måndagstradition?) direkt efter jobbet. Jag tycker att vi är duktiga! Efter simningen passade vi på att chilla i bubbelpoolen och basta. Chill! Då mår man gott när man ska lägga sig på kvällen sen.

I morgon är det jobb igen. Jag jobbar hela veckan för utom lördag den här veckan. Det ska bli skönt och kul att dra en utgång i Göteborg på fredag kväll:)

Kommentarer
Postat av: Sandra

Sv: ja det tycker jag absolut att vi borde göra :D

2011-03-23 @ 16:05:27
URL: http://lojtnantlunne.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Psst!
Svar till anonyma och till de som inte har/fyllt i fältet för URL/bloggadress ges på samma inlägg bland kommentarerna. Tack för din kommentar:)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback
RSS 2.0