Torsdag

Det är 3e mars och min pingla Sandra fyller 20 idag (grattis vännen!). Så vi åkte tillsystemet i förmiddags och handlade gottgott till lördagens party. Sedan åkte vi vidare mot fodermagasinet och köpte kaninmat, till sist en sväng till Överby:) Åkte därefter hem, skulle göra lunch men är för lat så nu hinner jag inte det i alla fall då jag strax ska springa till bussen och åka till Överby igen. Ska möta upp Kajsa och Felicia. Trevligt! Ikväll blir det ut till vita hästen och motionera honom också.

Chiao!


Kommentarer
Postat av: Sandra

Tack min fina vän! <3

2011-03-04 @ 00:02:33
URL: http://lojtnantlunne.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Psst!
Svar till anonyma och till de som inte har/fyllt i fältet för URL/bloggadress ges på samma inlägg bland kommentarerna. Tack för din kommentar:)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback
RSS 2.0