Sjukt sjuk

O fyfan, jag mår fortfarande inget vidare. Jag har varit dösjuk sen i torsdags. Det började när jag skulle åka hem från stallet. Fick stanna två gånger på vägen för att jag ville kräkas. Sedan väl hemma kom det. Jag kräktes och kräktes. Magkramperna ska vi inte tala om... febern bara steg. Detta var ingen vanlig magsjuka och absolut inte bara vanlig feber! Mycket värre. Jag trodde seriöst att jag var döende. Igår hade jag över 40 graders feber. Kräkningarna gick över i fredags. Usch. Jag har nog aldrig varit såhär sjuk. Idag mår jag dock bättre och febern har sjunkit men yrseln och illamåendet finns ändå där. Fyfan altså så sjuk jag har varit. Så det blev ingen utgång i Göteborg igår som det var planerat. Lite besviken på det är jag. Jag har inte haft en lyckad partykväll på länge så jag såg verkligen fram emot det.
Men det kommer ju fler helger;)

I morgon är det jobb som gäller, så jag hoppas att jag verkligen är frisk i morgon! Så länge jag inte har feber och kräks så fixar jag det allt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Psst!
Svar till anonyma och till de som inte har/fyllt i fältet för URL/bloggadress ges på samma inlägg bland kommentarerna. Tack för din kommentar:)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback
RSS 2.0