Shoppingtorsdag

Idag har jag shoppat med Sandra. En liten fika fick det bli också. Jag är nöjd med dagens inköp; blus, två toppar, två stickade tröjor, leggings, mascara, vax, örhängen, paraply, lite smått och gott till håret... Mycket var på rea också, me like! Det var så skönt att träffa Sandra och tjata om allt och inget dess utom. Hon förstår mig precis med mina tankar om livet o.s.v! Skönt med såna fina vänner:*

Efter Överbyrundan så åkte jag hem och käkade snabbt innan jag åkte till stallet och pussade på Sandokan. Gick lite med honom i ridhuset då han fortfarande är lite halt. Passade på att träna kroppspråk med honom. Han är precis som en hund! Kul häst.

I morgon är det jobb som gäller. Men jag slipper gå upp halv 6 i alla fall och det är skönt!

Kommentarer
Postat av: Sandra

Finaste <3

2011-03-11 @ 11:45:48
URL: http://lojtnantlunne.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Psst!
Svar till anonyma och till de som inte har/fyllt i fältet för URL/bloggadress ges på samma inlägg bland kommentarerna. Tack för din kommentar:)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback
RSS 2.0