Nytt hopp

Åh vad lättad jag är! Tack alla fina andar där uppe som ger mig så fantastiska tecken!
Hur som helst så ska jag nog fixa äpple och lite morot (har vi ens morot hemma? aja) till frukost här innan jag åker till jobbet. Och snart, snart, snart har jag körkort. Ska bli så underbart. Slippa äckliga bussar eller ha dåligt samvete för alla som kör runt på mig, speciellt mor min.
Fixar stallet på jobbet, sedan ska jag och Linda rida ett par hästar var innan insläppet. Efter åker jag nog ut till Sandokan som visade lite hälta i traven på höger bak igår. Jäkla häst. Berättade jag om vad han gjorde? När Josefin var på träning med honom så rymda han vid lastningen i ren djävulskap (inte rädsla) och kutade ut på motorvägen. Motorvägen!! Han sprang tydligen sketalångt till en veterinär kom körandes och styrde upp det hela och lyckades fånga honom. Herre! Vilken tur att jag inte var med den gången för jag hade dåfan inte orkat springa så långt efter honom. Kanske av en adrenalinchock dock.
        Väl tillbaka vid rampen så stegrar han så att han slår runt. Suck. Nu får det fanimej vara nog med alla maktkamper och alla djävulskap känner jag. Och det ska det bli slur på!

Nä nu får jag väl gå och ordna en kalorifattig frukost. Det är fruktsocker i äpple men ändå!


 Sandokan förra vintern. Vad ren man han har *host*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Psst!
Svar till anonyma och till de som inte har/fyllt i fältet för URL/bloggadress ges på samma inlägg bland kommentarerna. Tack för din kommentar:)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback
RSS 2.0