mhm

Idag har jag jobbat som vanligt. Red tre hästar och hade lektionerna på kvällen. Allt flöt på som alltid helt enkelt! Jag och Linda tränade Acuarela på att bära dressyrsadel också. Hon är en överdriven sadeltvångshäst som lägger sig ner så fort hon blir nervös för sadeln. Gick bra idag! Lilla söta häst.

I morgon är jag ledig och ska träffa Sandra en sväng på förmiddagen. Min söta vän fyller 20 i morgon! Vi ska till systemet och så:) På lördag äre fest tamigfan! I morgon eftermiddag blir det nog Överby och så ska vita hästen hinnas med också.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Psst!
Svar till anonyma och till de som inte har/fyllt i fältet för URL/bloggadress ges på samma inlägg bland kommentarerna. Tack för din kommentar:)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback
RSS 2.0