Lör 5/3

Inatt fick det bli en trip till Göteborg med kattfan (jag var såklart duktig och körde). Han var helt hysterisk och kunde inte kissa ordentligt igen så det fick bli Blå stjärnan. Sån tur var så var det ingen jättefara med honom för utom att han har väldigt ont så vi fick åka hem med honom igen. Det blir ett veterinärbesök på måndag igen, fast här i Trollhättan = mycker billigare:)

Idag är det vår ute, +4 och sol! Jag ska städa här hemma och kanske dra en sväng till Överby och ikväll blir det stort party för att Sandra fyllde 20 i torsdags. Wie. Synd bara att jag jobbar i morgon men vad gör man inte liksom. Tur att jag är ung. Jag borde orka sånthär. Jag får se till att inte supa ner mig. Redig tjej! Det blir säkert en liten utgång också, men får se.

Vi höres mer sedan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Psst!
Svar till anonyma och till de som inte har/fyllt i fältet för URL/bloggadress ges på samma inlägg bland kommentarerna. Tack för din kommentar:)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback
RSS 2.0