Inte snygghet

Fyfan vad extremt osnygg jag känner mig idag! Är irriterad på allt och alla och på mina kläder, på min frisyr, på mitt smink, på mitt face, på mina ögon, på mina öron, på min svullna mage. Ååååh. En jävla skitdag när det gäller snygghet. Om inte jag känner mig snygg så är hela dagen förstörd. Fan också. Jag orkar inte med mitt hår heller. Vad göra? Jag orkar inte. Ska raka av mig skiten. Ja det ska jag. Eller jag känner för det. Skaffa mig en jävligt snygg peruk i stället. Det hade varit något det! Ge mig tusentals kronor till skönhetsoperationer också tack! fettsugning, laserbehandlingar och nya rattar. SEN skulle jag känna mig snygg. Så känner jag mig idag. Vilken tur att jag inte känner så varje dag. Fyfan. Det är hemskt för idag känner jag mig verkligen så ful att jag inte vill visa mig ute! Ofräsch liksom.

Och fyfan vad Megan Fox är snygg.

Hur som helst så har jag inte gjort så jättemycket idag. Har jobbat, ridit Recio för sista gången (han åker till sitt nya hem i Lund på fredag), varit en sväng hos Sandokan, fattat lite beslut om min framtid fr.o.m 2012 (men jag vet att planerna aldrig blir som man har tänkt men en plan är bar att ha!) och snart ska jag gå en promenad med Emelie och lilla Rasmus. Rasmus sötvoffsing:) Det ska bli skönt. Att träffa Emelie och snacka skit +få lite motion. När jag har varit sjuk i så många dagar och bara legat inne så känner jag mig extra tjock också. Och så har jag mens. Fyfan vilken dålig kombination!

Idag är lite min klagodag. Men idag är ändå en bättre dag än igår. Igår var förjävlig. Mådde skit.

Tjaråå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Psst!
Svar till anonyma och till de som inte har/fyllt i fältet för URL/bloggadress ges på samma inlägg bland kommentarerna. Tack för din kommentar:)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback
RSS 2.0