Hey hey

Thohej jag la mig skitsent inatt och sov till 12 idag! Fy på mig. Jag har nyss käkat frukost och duschat, sedan hämtar Emelie upp mig och åker till Överby efter att jag har klätt på mig och sminkat mig. Ikväll ska jag nog titta på melodifestivalen. Heja Danny. Haha! Vilken nörd man är egentligen.

Igår tryckte jag i mig massa chips. Fyfan vad illa jag mådde efter altså, chips är äckligt jag måste börja fatta det! På måndag drar jag och Sandra till simhallen och skaffar varsitt simkort. Här ska det simmas minsann! Det är ju så skönt att simma till man verkligen blir trött och sedan basta och bara ha det gött. Me like.

HAHA, hittade en SJUKT GAMMAL bild på mig.
Sabrine 15½ år haha!! Det var diadem med pärlor
som gällde... Men vad långt bak det hade hamnat?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Psst!
Svar till anonyma och till de som inte har/fyllt i fältet för URL/bloggadress ges på samma inlägg bland kommentarerna. Tack för din kommentar:)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback
RSS 2.0