En vanlig onsdag i Sabrines liv



Sitter nyduschad mitt i natten. Idag har jag jobbat. Red Jarita när jag kom till stallet, i snöstorm typ. Fifan. Sedan kom Rebecca och hjälpte mig med intaget, sedan red vi ut en sväng. Jag på lilla Latina och Rebecca på Saeta. Latina var tittig och vägrade för det mesta med stegringar och grejer. En 4-åring med ett jädra temperament också. En äkta spanjorska som Linda sa haha;) Efter uteritten kom eleverna i första lektionsgruppen och så var kvällen igång med mina 3 grupper. Kajsa kikade förbi en sväng och sa hej också(:*). Idag tränades det på att tänka och planera vägar i första gruppen. De två andra grupperna fick jobba en del med att rakrikta och ställa om hästen och så lade jag in lite skänkelvikning på volt. Alla satt kvar på hästarna även om det var fart och fläkt p.g.a blåsten;) Där emot fick jag en kaka för avramling förra veckan! Det har varit en del avramlingar, go början på terminen eller vad säger man?

I morgon är jag ledig och jag tänkte åka till Överby med syrran och kolla lite kläder, jag behöver lite tröjor!

God nyhet: Bergahästen kommer att få en ny anläggning i Vargön! (wiiiie).
Dålig nyhet: Vad hände med våren? Snö igen???


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Psst!
Svar till anonyma och till de som inte har/fyllt i fältet för URL/bloggadress ges på samma inlägg bland kommentarerna. Tack för din kommentar:)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback
RSS 2.0