En promenad senare...

Så nu känns det mycket bättre än innan! Jag mötte Emelie här hemma på Skogshöjden, så gick iv en promenad. Vi stannade vid lekparken och gungade på megagungan också. Plötsligt var man 10 igen. Haha! Nej men vi var faktiskt duktiga och motionerade en bra bit. Riktigt skönt att tjöta och gå. Efter promenixen käkade jag lasagne med familjen. Sketagött. Onyttigt men gott. Man behöver ju inte äta så mycket, utan bara lite, lite ;)

Planerat morgondagens hopplektioner har jag också gjort. Nu ska jag slappa och titta på Big brother. Gud vad jag hejar på Simon, Peter eller Sara:) Mest Simon. Jag vill gifta mig med honom. Verkar så störtskön. Haha! Vem tycker ni ska vinna? Och vem är mest dum i huvudet? Madde röstar jag korkad-priset till! Tänk att man egentligen blir så fast i ett sånt program med massa skit? Haha! :) Roande.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Psst!
Svar till anonyma och till de som inte har/fyllt i fältet för URL/bloggadress ges på samma inlägg bland kommentarerna. Tack för din kommentar:)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback
RSS 2.0