Det vanliga

Tjolahopp, jag har inte så mycket att säga. Idag har jag jobbat, det var allt. Hopplektionerna gick bra för utom att en elev ramlade av och Jarita slet av sig en sko vid en vägring. Typiskt. Men det blir gott med tårta:)

I morgon bitti ska jag jobba. Så nu borde jag sova. Jag har såna stora funderingar om livet och framtiden att jag inte går och lägger mig! Gosh, jag måste lära mig att ta lite ansvar för mitt liv! Jag måste ta tag i min sömn eftersom att jag faktiskt har seriösa sömnproblem. Dess utom måste jag lära mig att bli strukturerad och självdisciplinerad. Jag måste skaffa mig rutiner i min vardag liksom. Skulle jag fixa att ändra allt detta så skulle jag hinna med så mycket mer på dagarna! Jag antar att jag har svårt för det just för att jag hatar rutiner och vardag.

Kommentarer
Postat av: Jess

Gud vad du jobbar du ! ;)



Ses i helgen? :)

Typ nån fika på överby eller något :)

Om Tommy kan skulle han med iallafall :P

2011-04-01 @ 07:34:55
URL: http://caratea.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Psst!
Svar till anonyma och till de som inte har/fyllt i fältet för URL/bloggadress ges på samma inlägg bland kommentarerna. Tack för din kommentar:)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback
RSS 2.0