Buh för nattlivet i Trollhättan

Jag säger bara en sak: Jag är så jävla trött på Trollhättan. Usch. Inget kul uteliv över huvud taget. Jag är inte typen som är noga med att "sticka ifrån den här lilla skitstaden" för det är ju ingen skitstad. Men jo ändå. När det gäller utelivet för oss unga.

Hur som helst så var det ju tur att jag hade världens bästa sällskap igår kväll!<3 Först förfestade vi hos Sandra, sedan drog vi ut. Meza, Villa stranna. Meza, vilket B ställe får jag säga. Riktigt B. Deras kassa rykten stämde verkligen. Dit går jag inte igen. 

Natten slutade i alla fall på Sibylla. Det kommer dröja länge innan jag äter kombibricka med kebabsås i alla fall. Kombibrickan ligger i vägkanten vid brätte ridskola just nu, haha! Illa. I morse var det segt att ta sig upp till jobbet får jag säga. Fick ett par timmar sömn. Min mamma fick hjälpa mig att fodra hästarna i morse! Tack snälla underbara! Tur att jag mådde så mycket bättre, som en gud, när Rebecca som praktiserar kom till stallet vid utsläppet:) Vi mockade stallet och sedan red vi två hästar var.
När jag kom hem från jobbet så somnade jag i min varma goa säng med min lilla Misse. Sov i många timmar fram till solsidan gick på tv. Gött!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Psst!
Svar till anonyma och till de som inte har/fyllt i fältet för URL/bloggadress ges på samma inlägg bland kommentarerna. Tack för din kommentar:)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback
RSS 2.0