Utkast sen i förrgår

Vad hände? Jo jag flyttade till Bohus malmön. I söndags var det ju personalfest för alla som ska jobba i sommar. Det var det roligaste på länge tror jag. Sedan skulle jag börja jobba redan på måndagen. Hade jag ju ingen aning om:) Så det blev till att flytta in direkt utan packning höhö! Idag var jag hemma och hämtade hela mitt rum typ. Hela garderoben ungefär! Det är så det känns i alla fall. Stort tack till söta mamma som ställde upp så och packade och städade åt mig när jag jobbade på ridskolan idag. Hon är fanimej bäst! Ja inatt åkte jag hem efter jobbet på restaurangen för att jobba sista dagen för sommaren på Bergahästen. Det var segt att gå upp 6 när man var hemma runt 3 på natten. Men det är bara att bita ihop! Här på ön är det gött. I går stardade jag dagen med en timmes rask promenad med Anna och Jenny! I morgon ska jag nog lägga mig på en klippa och steka bort min fula bonnebränna som jag fick utav att stå 4 timmar i paddocken och rida ut i 2 timmar idag på jobbet i Vargön. Härligt att börja jobba kl 17 i morgon då! Då hinner man göra lite på dagen också.

Så nu bor jag här ute,

Bilder ska jag försöka lägga in också! Men då måste jag dra ur bredbandsmojängen för att ens få plats med mitt USB för att den är så bred och det har jag inte lust med just nu! TAAACK min gudinna Anna för att du fixade en dator med bredband!!! Tack för låånet... skulle inte överleva sommaren annars. Utan facebook? Okej mobilen finns ju men hur kul liksom?

Pöss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Psst!
Svar till anonyma och till de som inte har/fyllt i fältet för URL/bloggadress ges på samma inlägg bland kommentarerna. Tack för din kommentar:)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback
RSS 2.0