Rebecca Black

Men vad i helvete! Kan halva världen sluta mobba och trycka ner Rebecca Black? Hon är tretton år. TRETTON år. Jag förstår inte vad det är för fel på folk. Fyfan säger jag bara. Hon fick låta ta bort musikvideon Friday från Youtube p.g.a att alla knäckte henne? Här fick hon göra en egen musikvideo och det är ju hur kul som helst när man är 13 och så får man typ hela världen emot sig! Hur känns det tro? Jag blir seriöst förbannad. Hörde på Rix FM att t.o.m dem gjorde narr av henne. Och de ska vara proffsiga i det dem gör? Pfft! Jag skiter i hur kass Friday är, man gör bara inte så. Klart att man får räkna med hård kritik av människor när man är känd men det är fel av radio och media att göra likadant! Hon är bara tretton. Jag älskar i alla fall att hon är med i Katy Perrys Last friday night. :)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Psst!
Svar till anonyma och till de som inte har/fyllt i fältet för URL/bloggadress ges på samma inlägg bland kommentarerna. Tack för din kommentar:)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback
RSS 2.0