Med Akon i högsta hugg

Hör och häpna, jag städar mitt rum! Med Akon i högtalarna så funkar det:)
Redigt förkyld håller jag på att bli också, himla mysigt när snoret täpper igen hela näsan, verkligen tummen upp!
Senare blir det kanske till att träffa Linda i stan som jag inte har träffat på typ 100 år och ikväll blir det en tur till stallet som vanligt. Vad jag önskar att jag kunde hinna med alla mina vänner lite oftare! Jag får börja schemalägga mina dejter med mina vänner haha! Nädå, men man kan inte hinna med alla jämt. Vilken tur att de äkta står kvar ändå, även efter år och dagar!

Nä nu får jag änna försöka få klart mitt rum. Vad mycket enklare det blir sen när jag skaffar egen lägenhet. För det första så hamnar inte allt på ett och samma ställe och för det andra så finns det ingen annan som stör sig eller ens bryr sig!:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Psst!
Svar till anonyma och till de som inte har/fyllt i fältet för URL/bloggadress ges på samma inlägg bland kommentarerna. Tack för din kommentar:)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback
RSS 2.0