Nattankar

Sitter och drömmer om framtiden. Egentligen har jag ju ingen långsiktig plan, altså ingen direkt plan med mitt liv. Och det tycker jag bara är bra! Jag tar liksom varje år som det kommer. Hittils har ju det funkat bra! Men jag tror att jag börjar knåpa ihop en plan kortsiktigt nu i alla fall, altså de närmsta året (om inte de närmsta två åren). jag vet i alla fall vad jag vill och vad jag har för kortsiktiga mål. Det blir säkert lite kämpigt att genomföra det men det går om jag vill! Hmm... vad kan det vara tro?;) Vågar faktiskt inte avslöja så mycket än. Då är jag bara rädd att jag ska misslyckas totalt. Vilket jag säkert kommer att göra i alla fall men då visste ni ju ändå inte vad det var haha!

Nä, jag borde ligga och sova i stället för att sitta uppe och grubbla. Tänker jag för mycket nu så kommer jag bara att börja må dåligt och komma in på förvirrade tankar och sedan kommer min jävla ångest. Det orkar jag inte med den här kvällen. Ångest är den värsta känslan du kan få. Du tror på riktigt att du håller på att dö. Men vilken tur att det bara är en känsla!:) Det är tur det.

I morgon ska jag åka till Bohus malmön där det vankas kickoff på restaurangen. Jag hoppas att det blir trevligt, vilket jag tror! Jag ska ju bo där ute och jobba nu i sommar med söta Anna! Kommer att bli great! Jag ska försöka att njuuta i sommar, av svenska havet och luften där ute (när jag inte jobbar för fullt såklart^^) så att jag inte går och längtar bort hela sommaren till jag åker till Bulgarien den 23e augusti. Altså jag längtar så att jag döör! Det kommer att bli de två bästa veckorna på hela året. Jag hade den bästa veckan någonsin förra året i Sunny beach. Oförglömligt. Allt var helt galet bra. Jag var ju förfan helt deprimerad när jag klev på planet hem! Vi kör en favorit i repris x2, eller vad säger du Emelie?;)



På shoppingrunda i hamnstaden Nessebar i
Bulgarien 2010.

Kommentarer
Postat av: Josefin

Sötnos!! Tänk sist mål du hade, körkortet. Det var tufft, tråkigt, kämpigt och tidskrävande. Men jävlar va du styrde hem de!! Precis så kommer antagligen hela livet att vara. Tufft, kämpigt osv, men du kan räkna med att då och då ror man hem de o då jävlar!

Ser fram emot sommaren när jag kan dra med dig till stranden och åka båt till holmarna... Puss

2011-06-27 @ 00:34:21
URL: http://sweetjosefin.wordpress.com/

Kommentera inlägget här:

Psst!
Svar till anonyma och till de som inte har/fyllt i fältet för URL/bloggadress ges på samma inlägg bland kommentarerna. Tack för din kommentar:)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback
RSS 2.0