Körkortet fixat

Oj, jag hinner ju aldrig med bloggen! Jag fixade i alla fall körkortet igår! Gööött som fan.
Och vet ni? Jag har aldrig tagit en enda körlektion på körskola, skrev inte ens in mig på någon! Fifan vad gott åt alla ni som trodde att det inte skulle gå utan körskola. Fifan vad mycket pengar jag sparade in på det;) Och jag har övningskört regelbundet och aktivt sedan efter jul nångång, inte sådär värst länge ändå ju! Jag är i alla fall glad:D Vilken tur att min mamma var en sån bra handledare!

Annars rullar dagarna på. Full rulle! I morgon tar många av mina kära vänner studenten och ååh vad roligt!! Dom förtjänar verkligen att bli uppvaktade och det är ju deras stora dag! Studenten är en dag för livet. Jag vill göra det igen!

Idag har jag varit på stan hela dagen. Blev en tur till stallet fram mot kvällen, och sedan en sväng till edet också.

Nej, nu ska det sovas strax. Jag ska ju flänga runt mellan Trollhättan och Vänersborg hela dagen i morgon! Ska ju till massa olika studenter. Vilken tur att jag har körkort nu:-) Bättre sent än aldrig!;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Psst!
Svar till anonyma och till de som inte har/fyllt i fältet för URL/bloggadress ges på samma inlägg bland kommentarerna. Tack för din kommentar:)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback
RSS 2.0