Full rulle

Oj vad dagarna går!
Jag rider, pysslar om häst, åker bil, pluggar och jobbar om mina dagar! Hänger med människor jag älskar gör jag också:)
Jag lovar (förhoppningsvis) att bloggandet ska bli bättre fr.o.m. nästa vecka! Har så sjukt mycket att göra just nu. Det kommer jag att ha hela sommaren i och för sig men förhoppningsvis ska jag inte stressa så mycket som jag gör nu! Det är i alla fall typ klart att jag kommer att tillbringa min sommar ute på kusten nästan hela sommaren, fram till att jag åker till Bulgarien. Jag ska jobba på restaurang och bo där ute, blir nog great!
Vi hörs! Nu ska jag iväg till Torp och leta nya ridbyxor. I förmiddags var jag till Överby med Sandra och Linnea en snabbis och köpte en present.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Psst!
Svar till anonyma och till de som inte har/fyllt i fältet för URL/bloggadress ges på samma inlägg bland kommentarerna. Tack för din kommentar:)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback
RSS 2.0