Drömlös

Okej då. jag ska faktiskt försöka på nytt. Hej bloggen!
Välkommen till min blogg! Jag börjar om på nytt. Hähä.

Uppdatering om mitt liv? Njae, jag jobbar, rider häst och träffar vänner titt som tätt. I veckan blev det en hejdundrandes utgång och två 20-årsfiranden. Jag drömmer fortfarande om min framtid och söker svar på
vad mitt kall är. Än vet jag inte. Men borde man veta? Jag funderar på om jag bara ska ta varje dag som den kommer, varje dag 365 dagar om året. Då borde jag ju inte bli besviken? Jag har fan inga mål längre. Det är
för jobbigt. Varför inte bara skita i vad det blir av min framtid? Alla säger att drömmar är viktigt. Eh ne?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Psst!
Svar till anonyma och till de som inte har/fyllt i fältet för URL/bloggadress ges på samma inlägg bland kommentarerna. Tack för din kommentar:)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback
RSS 2.0