Dagen efter änna

Vad kan bli bättre än när man sover halva dagen, vaknar, tar en skön dusch, käkar lite jordgubbar och bara latar sig när man är bakis? Inte mycket:) Jag hade i alla fall en trevlig midsommar! Men vad mycket vin och drinkar det blev, hähä... Men skare va så skare va! Först blev det förfest hos en vän till Josefine (efter en god middag hemma med familjen på eftermiddagen); shotspel och mycket tjöt, det gillas. Sedan drog vi vidare. Längesen jag var på hemmafest, kul:) När jag vaknade i morse var mitt mående bara ett tecken på att jag har haft kul i alla fall! :) Jag la mig igen och vaknade nu på eftermiddagen. Skönt att sova ut efter en natts festande för en gång skull, det är inte ofta det har hänt nu på sistone utan har i stället behövt gå upp tidigt på morgonen av olika anledningar hihi!

Snart ska jag ställa mig och rensa jordgubbar tror jag. Mumsigt värre. Tyvärr glömde jag kameran (som vanligt) igår men hoppas på att kunna sno lite facebook-bilder så småning om!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Psst!
Svar till anonyma och till de som inte har/fyllt i fältet för URL/bloggadress ges på samma inlägg bland kommentarerna. Tack för din kommentar:)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback
RSS 2.0