Vardag på ön

Uppdatering igen. Här händer inte så mycket egentligen för utom att jag jobbar och är hos hästarna. Det är skönt att dem också flyttade hit över sommaren. Just nu sitter jag och nästan somnar i tv-rummet. Gäsp! Jag ska nog lägga mig om någon timme. Jag behöver det. Kom hem sent inatt då jag jobbade sent.

Tänk att en hel vecka har gått här ute på Bohus-Malmön. Nu är jag ett steg närmare Bulgarien. Woho! Idag är jag dock inte på jättebra humör. Men man måste ju få ha sina dagar även här ute vid havet! Igår (tror jag? Jag har typ slutat räkna dagar och datum här ute, folk har ju semester 24/7 här) kom mamma och pappa som en överraskning och hälsade på lite snabbt. Trevligt tycker jag! De hade med sig mat och andra nödvändigheter till mig. Har jag inte världens sötaste föräldrar? Som åkte ända hit bara för att de tänkte på mig! Vi tog en fika på bageriet här på ön.

Jag och Anna hinner ju inte direkt umgås med varandra när vi är här ute då vi byter av varandras arbetspass hela tiden. Men så är det! Pengar är ju ändå pengar... ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Psst!
Svar till anonyma och till de som inte har/fyllt i fältet för URL/bloggadress ges på samma inlägg bland kommentarerna. Tack för din kommentar:)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback
RSS 2.0